روغن آرگان

در عطاری ها ، فروشگاه های حقیقی و مجازی اینترنتی روش های متفاوتی برای طرز استفاده از روغن خراطین وجود دارد که بسیاری از آنها هیچگونه پشتوانه و استناد علمی وجود ندارد . در اینجا میخواهیم روش صحیح و علمی استفاده از روغن خراطین را برای شما بیان کنیم . ابتدا به امر در نظر داشته باشید قبل از استفاده از هرگونه روغن موضعی باید موضع بصورت کامل با آب و یک ماده چربی زدا مانند صابون تمیز کنید تا فاقد هرگونه چربی یا مواد اضافی باشد و روغن بتواند به راحتی جذب شود . روش استعمال روغن خراطین

  • هرشب قبل از خواب میبایست محلی را که میخواهید افزایش حجم گیرد را با آب و صابون شسته و یا با دستمال مرطوب بطور کامل تمیز نمایید .
  • زمان استفاده از این روغن شب ها قبل از خواب میباشد . ( در بخش مقالات طرز استفاده از روغن خراطین علت استفاده این روغن در شب درج گردیده است ) .
  • تقریبا چند دقیقه ( حدودا ۵ دقیقه )  قبل از استفاده موضع رو به آرامی ماساژ دهید .
  • ماساژ را بر روی موضع بصورت دورانی انجام دهید . دقت کنید که ماساژ باید به گونه ای انجام شود تا روغن مالیده شده بر روی پوست بطور کامل جذب گردد .
  • این عمل را هر شب باید قبل از خواب انجام داده و حداقل به میزان ۸ ساعت از شستشو موضع خودداری گردد .

برخی از منابع و فروشگاه استفاده از حوله گرم یا سرد را پس از مصرف توصیه نموده اند ، دقت نمایید که این مساله هیچ سند و تکیه گاه علمی ندارد .

روش استعمال روغن خراطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *