به طور کلی پیاز و سیر اشک سرطان را در می اورند. همچنین مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد پوست کندن پیاز و سوزش چشمان به دنبال آن سبب برطرف شدن هرگونه آلودگی و دود از مغز ما می شود.
اگر بعد از ظهر خسته هستید بجای اینکه نوشیدنی‌های کافئین دار مصرف کنید، می‌توایند 2 عدد خیار میل کنید.

خیار حاوی ویتامین های B است، که می تواند شما را سرحال بیاورد. همچنین ﺧﯿﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﻊ ﻧﻔﺦ ﺣﺒﻮﺑﺎﺕ مفید است. ﺩﺭ ﻏﺬﺍﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ آﻧﻬﺎ ﺣﺒﻮﺑﺎﺕ ﻣﺜﻞ ﻧﺨﻮﺩ ﻭ ﻟﻮﺑﯿﺎ ﻭ ﻋﺪﺱ ﺑﮑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﻧﻔﺦ ﻧﺸﻮﯾﺪ دﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﭘﺨﺖ ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﺧﯿﺎﺭ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻪ ﺍﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻏﺬﺍ ﺑﭙﺰﺩ. ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﻧﻔﺦ ﺣﺒﻮﺑﺎﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮﺩ. ﺩﺭﺿﻤﻦ ﻃﻌﻢ ﻏﺬﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻋﻮﺽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ .

گوجه فرنگی حاوی ویتامین های A, B, C, K و مواد معدنی مانند کلسیم ، آهن و فسفر است که در تأمین انرژی و تقویت بدن مؤثر است.

پرتقال ، از ابتلا به بیماریهای سرطانی مانند سرطان مری ، دهان ، حلق و معده جلوگیری میکند .و شفاف کننده پوست شماست.

نوشیدن آب پرتقال قبل از ورزش و نوشیدن آب هندوانه بعد از ورزش باعث قوی تر شدن عضلات میشود.

خوردن کاهو ، مانع از ریزش و سفید شدن مو میشود.نعناع تنگی نفس و سکسکه را شفا میدهد.ضد نفخ بوده وسو هاضمه را برطرف میکند.

اگر روز را با نوشیدن یک لیوان آب و نصف لیموترش آغاز کنید. باعث ،تقویت مویرگ‌ها، درمان عفونتها ،گردش خون منظم، کاهش انقباضات ماهیچه‌ای، جلوگیری از سکته و از همه مهمتر یک سم زدای قوی برای دفع سموم بدن میباشد.

هنگام پوست کندن پیاز تا جایی که می توانید اشک بریزید. پیاز و سیر و فلفل، انتی بیوتیکهای طبیعی است. به طور کلی پیاز و سیر اشک سرطان را در می اورند. همچنین مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد پوست کندن پیاز و سوزش چشمان به دنبال آن سبب برطرف شدن هرگونه آلودگی و دود از مغز ما می شود.

عده ای به دلیل آنکه پوست کندن پیاز چشم هایشان را اذیت می کند اغلب از این کارپر فایده سرباز می زنند اما اگر بدانند پوست کندن پیاز تا چه اندازه به سلامت ذهن آن ها کمک می کند هیچ گاه این کار را ترک نمی کند.پوست کندن پیاز و به دنبال آن اشک و سوزش چشمانی که به دنبال آن می آید سبب می شود چشم ها آهسته تر پیرشوند و در سنین بزرگسالی دچار آب مروارید و پیری چشم نشویم.

هنگام پوست کندن پیاز تا جایی که می توانید اشک بریزید زیرا سبب می شود تا چشم هایتان براق شود وهرگونه آلودگی از مغز شما پاک شود پس تا جاییکه می توانید پیاز پوست بکنید و نگران سوزش چشم هایتان نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *