خواص روغن آرگان چیست و بهترین مارک روغن آرگان اصل در دنیا چه مارکی است ؟ در این مقاله شما را با روغن آرگان و ۱۷ تا از فواید شگفت انگیز آن آشنا می کنیم و در انتها ۱۰ تا از بهترین روغن های آرگان اصل در دنیا که برای مو هم مفید هستند را به شما معرفی می کنیم و به شما میگوییم که برای خرید روغن آرگان باید به چه نکاتی توجه کنید.(خرید آنلاین روغن آرگان- روغن خراطین- روغن زالو-روغن خراطین)

پس از آنکه بسیاری از مزایای سلامتی این “روغن شگفت انگیز” عمومی شده است، محبوبیت آن بسیار گسترش یافته است. این روغن با استفاده از پرس سرد از میوه درخت آرگان مراکشی (Argania spinosa) بدست می آید که بسیار مغذی است. درون آن دانه ای است که روغن آرگان از آن تولید می شود. برای قرن ها، که قدمت آن حداقل به ۶۰۰ سال قبل از میلاد می رسد، اهالی فنیقه از این روغن برای درمان و افزایش زیبایی استفاده میکردند.
بومیان جنگل آرگان مراکش، دانه ها را برای استخراج روغن گرانبهای آن می فشردند و به عنوان یک مکمل غذایی برای بهبود زخم، و تغذیه پوست و مو استفاده می کردند. آن چیزی که این روغن را سودمند می سازد، این است که غنی از ویتامین های A، C و E و همچنین آنتی اکسیدان ها، لینولئیک اسید و اسیدهای چرب امگا ۶ است. هنگامی که به صورت خارجی استعمال شود، می تواند به افزایش تولید سلول کمک کند، که منجر به پوست و موی سالم تر می شود. به همین دلیل است که شما ممکن است متوجه آن شده یاشید که در میان لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات زیبایی با کیفیت، روغن آرگان اغلب گنجانده شده است.
روغن آرگان می تواند در هر دو لوازم آرایشی و آشپزی برای بهبود همه چیز از ظاهر پوست تا سلامت قلب استفاده شود.

روغن آرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *