خرید روغن زالو

راهنمای خرید روغن خراطین

روغن خراطین به انگلیسی ( worm oil ) با روغن گیری از یک نوع کرم خاکی به نام ایزینیافتیدا (Eisenia fetida) به دست می آید . از کود این کرم برای مصارف کشاورزی استفاده می کنند و به عنوان بهترین کود ارگانیک جهان شناخته می شود . روغن این کرم هم خواص بی نظیری دارد . روغن خراطین یک روغن حجم دهنده است . برای افزایش حجم سینه ، گونه ، لب ، باسن ،  بزرگ کردن آلت تناسلی  و … استفاده می شود . از دیگر موارد استفاده این روغن  ، سفت کردن سینه ها و کمک به رفع چین و چروک پوست است .

روغن خراطین

شاید شما تازه اسمی از روغن خراطین شنیده باشید اما واقعیت جوره دیگری است . روغن خراطین اصل در واقع از قدیم الایام مورد استفاده قرار می گرفته است و توسط کشورها و دانشمندان بزرگی پیشنهاد گردیده است . یکی از این دانشمندان ابن سیناست ؛ ابن سینا در کتاب قرابادین درباره این روغن خراطین اینگونه مینویسد : کرمی عجیب مانند کرم خاکی میتواند بعضی اندام که دارای بافت اسفنجی هستند را بزرگ و دارای حجم نماید . آن زمان کسی این جمله جدی نگرفت و به فراموشی سپرده شد. تا اینکه حکیم ارزانی نیز پس تحقیقات بسیار گفته های ابن سینا را تایید و در کتاب مفرح القلوب در قالب ۵ صفحه در مورد این روغن آورده است که : روغن یک کِرمی که در هند یافت گردیده است همان روغن ابن سیناست و نام آنرا روغن خراطین اصل نامید . در کتاب مفرح القلوب از این روغن بسیار یاد شده و طبق گفته های خود حکیم اولین تاثیر بر روی آلت تناسلی خود مشاهده نمود . پس از آن حکیم طهرانی دانشمند و محقق ایرانی تحقیقات خود را بر روی این کرم عجیب شروع کرد.

راهنمای خرید روغن خراطین

مشاهده همه

شرکت کیمیا صنعت راگا با چندین دهه فعالیت در شاخه های طبق سنتی با استفاده از روشهای علمی و برگرفته از کتب پزشکی سنتی در طول قرون اخیر اقدام به تولید بهترین روغنهای مورد استفاده در طب سنتی از قبیل روغن آرگان روغن خراطین روغن زالو روغن زالو خراطین با استاندارهای لازم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *