روغن خالص زالو نیز همچون روغن خراطین از نسخه های ابوعلی سینا در کتاب قانون می باشد.
خواص روغن زالو کاملاً مانند خواص روغن خراطین است و اصلی ترین خاصیت آن، ایجاد چاقی و حجم در موضع می‌باشد.
روغن خالص زالو در کارایی تفاوتی با روغن خراطین ندارد با این توضیح که زالو بعلت استفاده شدن در مصارف زالو درمانی، محدود بوده و عمداً برای روغن گیری مناسب نیست و عملا روغن زالوی اصل و طبیعی در بازار وجود ندارد. بنابراین تأکیداً توصیه میشود که بجای تهیه روغن زالوهای تقلبی موجود در بازار، از روغن خراطین اصل استفاده نمائید.
روغن زالو و روغن خراطین از قدیم به منظور بزرگ کردن آلت، مورد استفاده قرار میگیرد و دیگر خواص روغن زالو و خراطین میتوان به ایجاد چاقی صورت، حجم دادن گونه ها و لب ها، سفت کننده و بزرگ کننده سینه، رشد دهنده باسن، ران ها و رفع چین و چروک پوست اشاره نمود.



روش تهیه روغن زالو:


به میزان 0/5 کیلو زالوی خشک پودر شده را با یک کیلو روغن پایه ( روغنهای گیاهی که طبیعت گرم دارند) مخلوط نموده و پودر شده‌ی جوز هندی و دارچین و میخک  به میزان مساوی و یک پنجم پودر زالو، به آن اضافه شود.
همه با هم مخلوط گردیده و خوب تکان دهید و در داخل ظرفی شیشه‌ای به مدت شصت روز قرار داده و هر روز دو تا سه نوبت، خوب تکان داده شود.
دقت داشته باشید که زالوهای استفاده شده حتما سالم و بهداشتی و از آبهای تمیز گرفته شده باشند.



عوارض روغن خراطین یا روغن زالو:


در صورت اصل بودن روغن خراطین یا زالو، تا کنون هیچ عارضه ای از این روغنها دیده نشده و تنها بخاطر گرم بودن طبیعت روغن خراطین و روغن زالو، این امکان هست که در افرادی دارای مزاج گرم، ایجاد گرمی کند و جوشهای گرمی بزنند. برای رفع مشکل گرمی توصیه میشود، پس از مصرف، به مدت ده دقیقه از ماسک خیار رنده شده روی صورت استفاده نمائید.



طرز مصرف روغن زالو یا روغن خراطین:


روزی یک تا دو مرتبه ابتدا موضع را با صابون (برای صورت صابون سفید آب مغز بادام) شستشو داده و سپس به مدت 10 دقیقه با روغن زالو یا روغن خراطین خوب ماساژ دهید. پس از مصرف نیازی به شستشو نیست. جذب پوست میشود.

مجدداً تاکید میشود که بهتر است بجای روغن زالو، روغن خراطین مصرف شود. و بهترین نمونه روغن خراطین اصل، روغن خراطین میراکل است که برای تهیه مستقیم آن از نمایندگی فروش محصولات میراکل، به لینک زیر مراجعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *