با توجه به قیمتهای متعدد روغن خراطین
موجود در بازار که برخی بسیار ارزان قیمت روغن خراطین و برخی بیش از حد گران هستند، افراد از خرید و قیمت روغن خراطین، اطلاع کاملی ندارند.

روغن خراطین

روغن خراطین جزء روغنهای نسبتا گران قیمت است ولی نه آنقدر گران که برخی برای بزرگنمائی محصول، بفروش میرسانند.
با توجه به اینکه روغن خراطین بعلت خاصیت هایی که دارد، بسیار پرطرفدار شده و همه به دنبال روغن خراطین اصل هستند، بسیاری از فروشندگان، این روغن را با قیمتهای بسیار بالا یا حتی برای جلب مشتری با قیمتهای بسیار ارزان بفروش میرسانند. و این نکته قابل ذکر است که نه گرانی روغن و نه ارزانی آن، ارتباطی به خالص بودن و اصل بودن روغن خراطین ندارد. خصوصیات روغن خراطین اصل را در اینجا مطالعه بفرمائید.
تهیه روغن خراطین اصل، مراحلی نسبتا سخت و طولانی دارد، به همین علت این موضوع و همچنین قیمت بالای کرم خراطین، موجب شده که قیمت روغن خراطین اصل بالاتر از دیگر روغنهای گیاهی و یا نمونه های تقلبی روغن خراطین که فاقد کرم خراطین (کرم خاکی) هستند، باشد.

اما همانطور که اشاره شد، نکته ی مهم این است که هر روغن خراطین که قیمت گران داشته باشد، نشانه ی اصل بودن آن نیست. بلکه باید بدانید که روغن خراطین اصل چه مشخصاتی دارد و ظاهر و عملکرد آن چگونه است.
حتما پیش از خرید این محصول، به مشخصات روغن خراطین اصل توجه بفرمایید.

امروزه افراد زیادی در سایتهای اینترنتی و یا عطاریها،  نمونه های متعددی روغن خراطین را با عناوین و بسته‌های مختلف، ارائه میدهند. اما متاسفانه مشاهده میشود که اکثرا روغن خراطین اصل نیستند و مراجعه کنندگانی که اصل بودن روغن را نمی شناسند، هزینه و زمان برای مصرف روغن تقلبی میکنند.

برای رفع این مشکل و اطمینان از خرید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که فقط روغن خراطین را با مارک ( راگا ) تهیه نمائید. این محصول کاملاً مورد تأیید اطبای طب سنتی بوده و همین امر باعث شده که این محصول، از پرفروش ترین محصولات ما، گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *