در طب قدیم ایران به روغن زالو- خراطین اصل معروف بوده که از آن برای حجیم کردن آلت , سینه , گونه و هر قسمت از بدن استفاده می شده است. این محصول یکی از مواد اولیه ای است که امروزه در جهان توسط شرکت های آرایشی بهداشتی بزرگ و با سابقه مورد استفاده قرار میگیرد. اولین تحقیقات در سال 1985 میلادی توسط شرکت داو انجام گرفت و در سال 1987 برای اولین بار این محصول به اسم کرم A SKIN در جهان شهرت یافت. از آن پس شرکتهای بزرگ از روغن کرم به دلیل داشتن امگا3,امگا6 , امگا9 و پروتیـن فراوان در کرمهای نرم کننده, جوان کننده پوست و حجیم کننده استفاده میکنند. . یکی از خواص مهم کرم خاکی این است که اگر از وسط 2نصف شود میتواند اندام از دست رفته خود را خیلی سریع باز سازی کند از این رو خاصیت ترمیم کنندگی آن بسیار چشمگیر است. حکیم بو علی سینا برای درست کردن روغن کرم از روغن کنجد یا زیتون کمک میگرفت که درصد روغن کرم خاکی در آن کمتراز2% بود ولی امروزه میتوانید این روغن را توسط شرکت ما به صورت 100% خالص تهیه کرد

روغن زالو خراطین
روغن زالو خراطین

روغن زالو- خراطین اصل


بزرگ کننده آلت – بزرگ کننده سینه – بزرگ کننده گونه
از بین بردن چین و چروک صورت , گردن , دست و ترک های بعد از زایمان
استفاده برای مو
استفاده برای بیماریهای مفصل و رماتیسمی
استفاده برای بدن سازی و بزرگ کردن قسمتی از بدن
استفاده برای ماساژ درمانی

روغن حاصله از کرم های خاکی بین یک تا دو درصد از وزن خشک متغیر و ترکیب روغن کرم های خاکی مشابه ترکیب روغن ماهی است. روغن کرم های خاکی حاوی منبع بسیار زیادی از اسید های چرب و امگا 3 می باشد. پودر کرم خاکی نیز حاوی 5 تا 20 درصد از چربی کل می باشد. بسیاری از اسیدهای چرب موجود در روغن ماهی تن به مقدار کمی در بدن کرم های خاکی وجود دارد ولی با این تفصیل بعضی از اسیدهای چرب با یک یا چند پیوند یگانه در بدن کرم های خاکی وجود دارد وآنالیز عدد یودی ما بیانگر پیوندهای چند گانه این روغن است که برای پوست و موی انسان بسیار ضروری و مفید است.

از تأثیرات شگفت انگیز فرآورده های خراطین منبع سرشاری از پروتئین ومواد مغذی فراوان دیگر است ، دیده شده. تأثیر روغن خراطین در تقویت و رشد مو و نرم کنندگی پوست و همچنین خاصیت حجم دهندگی، باعث شده تا شرکتهای تولید کننده محصولات بهداشتی- آرایشی از آن به عنوان یکی از مواد ضروری و اولیه محصولات خود استفاده کنند . امروزه در سراسر جهان از روغن کرم خاکی در صنایع بهداشتی ،آرایشی و همچنین در صنعت داروسازی استفاده میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *