۱۰ مورد از فواید اثبات شده

۱۰ مورد از فواید اثبات شده

جلبک موجودی زنده است که به دو شکل در آب تازه و نمکی رشد می‌کند. این یک نوع از انواع باکتری به نام cyano است که اغلب به جلبک سبز-آبی اشاره دارد. درست مانند گیاهان، باکتری cyano هم می‌تواند از نور خورشید از طریق فرآیندی به نام فتوسنتز بهره‌مند شود.

پروبیوتیک‌ها: هر آنچه باید درباره‌ی آنها بدانید.

پروبیوتیک‌ها: هر آنچه باید درباره‌ی آنها بدانید.

پروبیوتیک‌ها به مواد غذایی یا مکمل‌هایی اطلاق می‌شود که حاوی این باکتری‌های مفید باشند و فرض بر این است که سکنی گزیدن این موجودات کوچک میکروسکپی در روده برای ارتقای سلامت بدن می‌باشد.

فواید و کاربردهای چریش، “برگ حیرت‌انگیز”

فواید و کاربردهای چریش، “برگ حیرت‌انگیز”

چریش درختی فوق‌العاده منحصربه فرد است و برگ‌های آن در زمره پیچیده‌ترین برگ‌های گیاهی به حساب می‌آیند.

با فواید شگفت انگیز دارچین آشنا شوید؛

با فواید شگفت انگیز دارچین آشنا شوید؛

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که فقط طعم و عطر دارچین را در کلوچه‌های دارچینی می‌پسندند؟ اگر این طور است، باید بدانید که در واقع دارچین برای سلامت تمام بدن بسیار مفید است (که البته این درباره کلوچه‌های دارچینی صدق نمی‌کند؛ متاسفم!) پس بیائید با هم نگاه دقیق‌تری به مزایای دارچین بیاندازیم.

فواید کاسنی در حفظ سلامت

فواید کاسنی در حفظ سلامت

کاسنی گیاهی ساقه‌دار است که فواید بسیاری برای سلامتی دارد، از جمله این فواید رفع مشکلات گوارشی، پیشگیری از سوزش معده، کاهش دردهای مفصلی، دفع سموم کبد و کیسه‌صفرا، جلوگیری از عفونت‌های باکتریایی، افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن و تقلیل ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی می‌باشد. همچنین مسکنی طبیعیست و در برابر تشکیل سنگ‌های کلیوی محافظی قوی محسوب می‌شود و مزایایی بسیاری برای کاهش وزن دارد. مهم‌تر از همه، این گیاه کوچک مکملی نیرومند در برنامه‌های غذایی محسوب می‌شود.

تهیه گلاب خانگی مخصوص عطاریها

تهیه گلاب خانگی مخصوص عطاریها

گلاب قرن هاست که در محصولات زیبایی، عطرها، پاک کننده های خانگی و حتی در آشپزی استفاده می شود. به گفته متخصصان پوست ، گلاب با دارا بودن خواص طبیعی آنتی ‌اکسیدان ، ضد میکروبی و ضد التهابی می‌ تواند سهم ارزشمندی در مراقبت از پوست و زیبایی شما داشته باشد.

نارسایی کبد چیست؟

قبل از هر چیزی اجازه دهید تا با مفهوم نارسایی کبد آشنا شویم: نارسایی کبد چیست؟ کبد دومین اندام بزرگ بدن است و عملکردهای متعدد و متفاوتی را در بدن بر عهده دارد. کبد، بر روی هر آنچه که می‌خورید و می‌نوشید فعل و انفعالاتی انجام می‌دهد. کبد غذاها و نوشیدنی‌ها را به انرژی و […]